Your browser does not support iframes.
Proponujemy dla naszych klientów przetestowany przez nas hosting, idealnie współpracujący z systemem zarządzania treścią Joomla - ehost.
Przeprowadzamy migrację stron w CMS Mambo/Joomla 1.0/Joomla 1.5 do najnowszych dostępnych wersji Joomla 1.5/Joomla 2.5 wraz z komponentami, modułami, dodatkami.
Kopiujemy stronę na własne serwery, na nich migrujemy do CMS Joomla 1.5/Joomla 2.5. Po przeprowadzeniu pełnej migracji strona przenoszona jest na serwer docelowy. Instalowane i konfigurowane są dodatki SEO/SEF/SECURITY oraz konfigurowane są przekierowania ze starych adresów url na nowe.
Aktualizujemy system zarządzania treścią Joomla oraz jego dodatkowe składniki (komponenty, moduły, pluginy). Po przeprowadzeniu aktualizacji testujemy poprawność działania strony.
Stała administracja stroną polega na:
- bieżącej aktualizacji systemu zarządzania treścią Joomla oraz wszystkich dodatkowych składników (komponentów, modułów, pluginów)
- zabezpieczeniu strony
- cyklicznym tworzeniu kopii zapasowej serwisu (plików i baz danych)
- optymalizacji strony
- pomocy technicznej
Korzystając z komercyjnych rozwiązań oferujemy optymalizację stron pod kątem pozycjonowania. Stronę z przyjanymi linkami, indywidualnymi tytułami oraz danymi meta (description, keywords) łatwiej jest wypozycjonować w wyszukiwarkach internetowych. Główny nacisk kładziemy na zgodność z wytycznymi Google w temacie pozycjonowania.
Przeprowadzamy audyt strony, jeśli jej działanie jest niezadowalające.
W celu przyspieszenia działania strony dokonujemy optymalizacji w konfiguracji serwera (jeśli to możliwe) oraz w kodzie strony.
Korzystamy z dodatków optymalizujących uruchamianie/działanie strony: JomCDN. Jeśli jest to konieczne, proponujemy zmianę firmy hostingowej na najlepiej dopasowaną dla Państwa strony. Często korzystamy z serwerów firmy Ehost. Zdecydowanie natomiast odradzamy hosting w firmie home.pl - ze względu na nieprawidłowe działanie wielu składników dla Joomla. W przypadku zmiany hostingu dokonujemy przeniesienia strony.
Wszystkie podejmowane działania są całkowicie bezpieczne.
Do zabezpieczenia witryn w CMS joomla używamy najlepszego, dostępnego na tą chwilę komponentu do ochrony strony przed atakami RSFirewall!
Dodatkowo stosujemy wiele technik wspomagających zabezpieczenie przed nieuprawnionym dostępem/atakami.
Naszym celem jest umożliwienie Klientom funkcjonowania w biznesie. Świadczymy usługi z zakresu projektowania identyfikacji wizualnej, szczególnie logo.
Dla każdego z klientów przygotowujemy indywidualną ofertę, która uwzględni wszystkie Państwa wymagania.
Pracę nad logotypem rozpoczynamy zawsze po podpisaniu umowy, a logo przekazujemy Państwu w formacie odpowiednim do druku.
Projektujemy szablony oraz dostosowujemy je do systemu zarządzania treścią Joomla 1.5/1.6/WordPress.
Możemy także przygotować dla Państwa szablon gotowy do instalacji w CMS Joomla 1.5/1.6/WordPress z przesłanego projektu graficznego.
Korzystamy także z komercyjnych szablonów, które dostosowujemy do Państwa wymagań. Są to m.in. szablony firm: RocketTheme, Gavick, Templateplazza, JoomlArt, Joomlabamboo, TemplateMonster, Shape5, PixelParadise, Elegant Themes, JoomlaXTC.
Tworzymy sklepy internetowe oparte o CMS Joomla oraz komponent VirtueMart. Ten świetny system ecommerce pozwala rozpocząć własny biznes online. Prosty w obsłudze, posiada niezbędną funkcjonalność dobrego, przyjaznego dla użytkownika sklepu internetowego. Dzięki niezliczonym dodatkom możemy dostosować go do Państwa indywidualnych potrzeb. Sklep VirtueMart można dołączyć do każdej strony opartej o system CMS Joomla. Sprawdza się on także jako katalog produktów - bez opcji zakupu online.
Poniżej ważniejsze funckje skryptu VirtueMart:
- własny system szablonów (widok kategorii, produktu),
- przejrzysty i łatwy w obsłudze panel administracyjny obsługiwany z poziomu panelu administracyjnego Joomla,
- nielimitowana ilości produktów oraz kategorii i podkategorii,
- wyszukiwanie produktów i kategorii, możliwość filtrowania wg parametrów itp.
- publikacja opinii o produkcie i oceny produktu (moderowana lub automatyczną),
- promowanie wybranych produktów,
- dostępność produktu, termin dostawy,
- uruchomienia sklepu z produktami "do pobrania" (pliki graficzne, dokumenty, programy itp).
- przypisanie jednego produktu do wielu kategorii,
- własne atrybuty produktów, np.rozmiar, kolor,
- wymiary i waga produktu,
- grupy klientów,
- zniżki/rabaty dla poszczególnych grup klientów,
- kilka modeli obliczania podatku,
- stany magazynowe,
- produkty powiązane,
- zarządzanie informacjami o spedytorach, dostawcach i producentach,
- elastyczność konfiguracji spedytorów oraz stawek wysyłkowych,
- kalkulacja kosztów wysyłki w zależności od formy dostawy (pobranie, kurier, poczta),
- obliczanie kosztów wysyłki na podstawie miejsca dostawy (wg kodu pocztowego),
- raporty sprzedaży,
- zarządzanie zamówieniami, historią zamówień,
- system powiadomień, możliwość edycji każdego zamówienia,
- zarządzanie statusem zamówienia i powiadamiania klienta na e-mail o aktualnym statusie zamówienia
- zarządzanie kontem zarejestrowanego klienta,
itd.
Optymalizacja sklepu pod kątem pozycjonowania
Korzystając z komercyjnych rozwiązań oferujemy sklep znakomicie przygotowany do pozycjonowania. Przeprowadzamy pełną optymalizację sklepu pod kątem SEO/SEF. Sklepy w Virtuemart z przyjanymi linkami, indywidualnymi tytułami oraz danymi meta (description, keywords) łatwiej jest wypozycjonować w wyszukiwarkach internetowych. Główny nacisk kładziemy na zgodność z wytycznymi Google w temacie pozycjonowania.
Płatności online
Oferujemy integrację sklepu w VirtueMart z płatnościami online. W pełni bezpieczne płatności są teraz najpopularniejszym sposobem finalizacji transakcji internetowych. Dostępne płatności online: Transferuj.pl, Płatności.pl, DotPay.
Integracja z porównywarkami
Dzięki integracji można porównywać ofertę sklepu opartego o VirtueMart z najpopularniejszymi porównywarkami cen produktów. Np.: Skapiec.pl, Cenuj.pl, ManiakCen.pl, Radar.pl, Porownywarka.pl, Okazje.info.pl, Ceneo.pl, Nokaut.pl, Kupujemy.pl, Webkupiec.pl itd.
Nie obce są nam terminy: użyteczność (usability), dostępność (accessibility), doświadczenia użytkownika (user experience) czy architektura informacji. Uzyskasz od nas porady na temat użytecznych rozwiązań dla Twojej nowej strony internetowej.
Pracę nad projektem strony dzielimy na kilka etapów
- Zdefiniowanie wymagań.
- Określenie zawartości i struktury strony.
- Zdefiniowanie mapy strony.
- Zdefiniowanie układu strony.
- Zdefiniowanie grupy dcelowej oraz jej oczekiwań.
- Prototypowanie - tworzenie makiety strony zawierajacej układ i architekturę informacji.
- Opracowanie treści.
- Opracowanie konkretnego wyglądu strony (layout/szablon, grafiki, dobranie czcionek).
Pierwszy kontakt
Do przesłania wstępnych ustaleń dotyczących zlecenia polecamy formularz kontaktowy.
Sprecyzowanie oczekiwań na podstawie briefu
Do potencjalnego klienta wysyłany jest brief z kilkoma pytaniami, na które odpowiedzi sprecyzują projekt i pozwolą na wykonanie prawidłowej kalkulacji.
Koszty
Klient otrzymuje pełną kalkulację łącznie z listą niezbędnych do zakupienia dodatków (szablony, komponenty, moduły, dodatki, inne skrypty).
Podpisanie umowy
Zawierana jest umowa w formie pisemnej. Umowa przesyłana jest pocztą oraz w dniu podpisania, zeskanowana emailem.
Opracowanie koncepcji
Wykonywana jest makieta strony na postawie której zaprojektowany zostanie szablon oraz struktura informacji.
Graficzny projekt wstępny
Do klienta wysyłany jest wstępny projekt graficzny, który jest dostosowywany do wymagań, specyfikacji.
Wdrożenie
Na serwerach firmy Pre Art udostępniona jest robocza wersja strony, która dostosowywana jest do specyfikacji.
Jeśli zlecenie dotyczyło projektu szablonu, jest on przygotowywany pod wybrany system CMS (Joomla, WordPress).
Testy
Przeprowadzane są testy funkcjonalności strony.
Publikacja
Strona zostaje przeniesiona na serwer docelowy (docelową domenę). Strona konfigurowana jest pod kątem SEO/SEF/SECURITY.